REIM Isännöinnin sähköinen palvelu Rmappi on kehittynyt ja kasvanut korona-aikana nopeasti.
Varatoimitusjohtaja Frank Wendelinin mukaan Rmappi on monipuolistunut: siihen on tullut lisää palveluja ja uusia työskentelytapoja. Palvelua kehitetään jatkuvasti.
”REIMin kannalta se on opettanut meidät toimimaan tilanteissa, joita ei aiemmin voinut kuvitellakaan. Asiakkaatkin ovat oppineet uusia tapoja”, Wendelin sanoo.
Hänen mukaansa kävijämäärät ja käyttökerratkin ovat parissa vuodessa ainakin kaksinkertaistuneet.
”Esimerkiksi meillä Porvoossa on Rmapin käyttäjiä noin 1 600. Syyskuussa käyntikertoja oli 16 000. Keskimäärin asiakas on siis käynyt kymmenen kertaa kuukaudessa lukemassa Rmapin sisältöjä. Olemme kehitykseen tyytyväisiä. Myös muilla toimistoilla on ollut voimakasta kasvua”, Wendelin kertoo.
Rmappi on REIMin asiakkaille helppo ja nopea tapa saada tietoa oman taloyhtiön tapahtumista. Isännöitsijälle se on helppo ja selkeä tapa tiedottaa.
”Asiakkailta on tullut palautetta, että Rmapin kautta saa hyvin tietoa.”
Wendelin muistuttaa, että Rmappi toimii paitsi tietokoneella, myös mobiililaitteilla. Niitä varten palvelusta on oma sovellus. Se löytyy sovelluskaupoista.
”Mobiili alkaa käytössä olla varmaan ykkönen. Ne, ketkä käyttävät tietokonetta työssään, ovat vielä verkkosivujen asiakkaita, mutta mobiilikäyttö on kasvanut todella nopeasti”, Wendelin sanoo.